سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اتمام پروژه سالن ورزشی شش هزار نفری یکی از اولویتهای مهم کردستان است

استاندار کردستان از سالن ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری به عنوان مهم ترین پروژه نیمه تمام ورزشی استان یاد کرد و گفت: ساخت و اتمام این سالن از اولویت های این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی افزود: مدت زمان احداث سالن ورزشی سرپوشیده شش هزار نفری طولانی شده است و این امر در اذهان عمومی مشکلات عدیده ای را برای مسئولان استان بوجود آورده است.

وی به نقش تاثیر گذار این پروژه در ورزش استان کردستان اشاره کرد و گفت، سالن شش هزار نفری یک پروژه مهم در استان به شمار می رود که مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در راستای توجه به ورزش این منطقه در احداث آن تسریع کنند.

زاهدی گفت: بهبود فضاها و اماکن ورزشی یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی کردستان است که امید داریم با افتتاح و بهرداری از آنها سرانه فضای ورزشی در استان ارتقاء یابد.

محمد عباسی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز  از اتمام پروژه شش هزار نفری سنندج در شهریور ماه سال 95 خبر داد و گفت: با تزریق اعتبار 70 میلیارد ریالی در سال آینده می توانیم شاهد پیشرفت و افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.