سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزار شهدای گمنام شهر اندیشه باز سازی می‌شود

رئیس شورای سلامی شهر اندیشه گفت:بازسازی قبور پاک و مطهر شهدای گمنام این منطقه از ضروریاتی است که با هدف تقویت سیمای معنوی شهر و پاسداشت مقام شامخ شهدا اجرایی خواهد شد.

غلامرضا سرآبادانی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش تایین کننده دلاور مردی ها و رشادت های شهدای 8 سال دفاع مقدس در پایداری و ثبات امنیت جامعه عنوان کرد:هرآنچه امروز تحت عنوان دست آورد در عرصه های گوناگون اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و .. حاصل شده به یمن و برکت خون مطهر شهدا است.

وی افزود:در چنین شرایطی گرامی داشت مقام شامخ شهدا به عنوان وظیفه ای خطیر اصلی اجتناب نپذیر است که باید کلیت جامعه احساس مسئولیت کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت: تبلیغات محیطی و توسعه سیمای معنوی در محدوده قبور پاک شهدا یکی از اقداماتی است که در گرامی داشت شان و منزلت مجاهدان راه خدا و توسعه فرهنگ ایثارو شهادت مطلوب اثر خواهد بود.

سرآبادانی عنوان کرد: در همین ارتباط قصد داریم مقبره مطهر 5 شهید گمنام این منطقه  را در فاز 4 اندیشه مورد بازسازی قرار دهیم زیرا از نظر ما شرایط فعلی قبور این عزیزان مناسب جایگاه شهیدان نیست و باید با تمامی توان نسبت به باز سازی و به سازی آن اقدام کرد.

وی یاد آور شد: برنامه ریزی های لازم اقدامات مقدماتی این  شهر نیز اجرایی شده که با استناعانت از الطاف الهی شاهد نهایی شدن آن در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.