سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كشف 21 وسيله نقليه مسروقه در اصفهان

21 دستگاه وسيله نقليه مسروقه طي 24 ساعت گذشته توسط ماموران پليس مركز استان كشف و تعدادي سارق دستگير شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: طرح عملياتي مبارزه با سرقت وسايل نقليه به مدت 24 ساعت در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وي بيان كرد: مأموران كلانتري ها و پاسگاههاي تابعه و نيروهاي يگان امداد اين شهرستان توانستند با كنترل پاركينگ ها، توقف گاه ها و محورهاي مواصلاتي، 21 وسيله نقليه را کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان عنوان كرد: از اين تعداد دو دستگاه خودرو و 19دستگاه موتورسيكلت بود كه اقدام لازم براي سير مراحل اداري و تحويل آن به مالباختگان انجام شد.

وی خاطر نشان كرد: با اجراي اين طرح، ماموران پليس مركز استان، با تشكيل تيم هاي عملياتي، تعدادي سارق را دستگير و برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي دادند.

یاردوستی با بيان اينكه اجراي اين طرح سبب پيشگيري از سرقت هاي احتمالي ديگر در سطح شهرستان خواهد شد، گفت: از شهروندان انتظار داريم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.