سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

دستگیری 20 خرده فروش مواد مخدر

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان مرودشت استان فارس، 20 خرده فروش موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران اقدام به شناسایی تعدادی از منازل خرده فروشان موادمخدر در برخی از نقاط آلوده و جرم خیز سطح شهرستان كرده و با هماهنگی مقام قضایی از این منازل بازرسی کردند.

سرهنگ دلاور القاصی مهر افزود: در این طرح که به منظور افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و مبارزه جدی با خرده فروشان موادمخدر اجرا شد، ماموران موفق شدند، مقادیری مواد مخدر شامل: یک کیلو و 94 گرم تریاک، 114 گرم سوخته تریاک، 183 گرم شیره تریاک،90 گرم تفاله تریاک، 9 گرم هروئین به همراه 4 حقه وافور را کشف كنند.

وی افزود: شناسایی و دستگیری 20 نفر خرده فروش موادمخدر و توقیف 5 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به آنها که در امر جابه جایی و توزیع موادمخدر مورد استفاده قرار می گرفت،‌از دیگر نتایج اجرای این طرح در شهرستان مرودشت بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعات را در خصوص حمل، نقل، تهیه، نگهداری و توزیع مواد مخدر و یا سایر اقدامات مجرمانه را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار ماموران قرار دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.