سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرا «مالاریا» قبل از جشنواره جزو سه فیلم پرمخاطب قرار گرفت؟

مسعود ردایی تهیه‌کننده «مالاریا» از علت استقبال مخاطبان برای خرید بلیط این فیلم سخن گفت.

مسعود ردایی تهیه‌کننده تلویزیون، سینما و فیلم سینمایی «مالاریا» که امسال با این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و طبق آمار ارائه شده یکی از سه فیلمی است که در بلیط فروشی بالاتر از بقیه فیلم‌های موجود قرار گرفته، در خصوص این استقبال به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سبک کاری پرویز شهبازی در دیگر آثار تولیدی که داشته، زحماتی که گروه حرفه‌ای و شناخته شده کشیدند و مضمون اجتماعی و خاصی که «مالاریا» دارد، باعث شده تا مردم در بلیط فروشی از آن استقبال کنند و منتظر دیدن چنین فیلمی باشند.

وی افزود: معضل و موضوعی که «مالاریا» به آن می‌پردازد، برای مخاطب عام به ویژه جوانان بسیار خاص و جذاب خواهد بود. می‌توان گفت مخاطبان ما با فیلمی جوان و با موضوعی به روز روبرو خواهند شد که امیدوارم بتوانیم جوابگوی استقبال خوب مخاطبان باشیم.


ردایی در مورد اکران خصوصی که برخی فیلم‌ها قبل از جشنواره فیلم فجر گذاشتند، بیان کرد: برخی فیلمسازان تمایل داشتند، فیلمشان را قبل از جشنواره در معرض دید منتقدان و اهالی رسانه و دوستان خود قرار دهند؛ اما تصمیم گروه فیلمسازی «مالاریا» این بود که اولین رونمایی این فیلم باید در جشنواره فیلم فجر باشد. به این جهت اکران خصوصی برای آن در نظر نگرفتیم.

گفتنی است؛ «مالاریا» جدیدترین اثر بلند سینمایی پرویز شهبازی در مقام کارگردانی است که مسعود ردایی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و بازیگرانی چون ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: داستان این فیلم درباره دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.


سایر عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان، نویسنده و تدوینگر: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، صدا گذار و میکس: محمد کشفی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، برنامه ریز: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: امید صالحی، مستندساز پشت صحنه: سهیل موفق، گروه کارگردانی: افشین آقایی و حسین شهبازی، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، نورپرداز: مرتضی نجفی، دستیار تدوین: علی مترصد، مدیر تدارکات: مجید لعل، مشاور رسانه ای فیلم: احسان ظلی پور.



انتهای پیام/




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
جان مادرتون بسه دیگه... ساختن فیلم با حال و هوای ملودرام های اروپایی بسه دیگه... گذاشتن یک فیلتر آبی روی کار و نزدیک شدن به اون فضای سرد بله یه روزی جذاب بود اما والا دیگه دوره اش گذشته، لااقل واسه ما کسل کننده شده. مایک لی و یا اصلاهزارتا فیلم ساز بلوک شرق اروپا که متخصص این کارن وما کپی میزنیم از رو دستشون این تعداد کار نکردن که ماکردیم!
آقای پرویز شهبازی،آقایون نسل پنج سیینمای ایران شما سینمارو فقط این شکلی میبینین؟؟؟ فیلم اجتماعی یعنی فقط دختر و پسر؟؟؟ عزیز دل برادر فیلم اجتماعی یعنی بتونی فیلمی بسازی که مابه ازای بیرونیش یه پراید بیست تومنی باشه نه اصلا یک کیلو پیاز باشه چه اشکالی داره... یا نه خیلی دغدغه مندی فیلمی بسازی با گذاره های انسانی در حد فیلمهای استاد کیارستمی...