سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

دوره های آموزشی مهارتی در روستاهای استان زنجان اجرا می شود

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از اجرای دوره های آموزشی مهارتی در90 روستای استان زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به برگزاری 296 دوره آموزشی به میزان 418 هزار و 174 نفر- ساعت آموزشهای مهارتی در 90 روستای زنجان در 9 ماهه امسال گفت: 115هزار و 616 نفر- ساعت آموزش به برادران و 302 هزار و 558 نفر- ساعت آموزشهای مهارتی به بانوان روستایی ارائه گردیده است.

قاسم صیادی با اشاره به بند 194 قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر توسعه صنایع فرش، با اختصاص 8/6 درصد از آموزشهای روستایی به این امرگفت: در این بازه زمانی 360 هزار و 33 نفر- ساعت آموزش درحوزه صنایع فرش به روستاییان استان ارائه شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه مقرر گردیده 10 درصد از عملکرد آموزشهای روستایی در راستای قطب بندی کشاورزی ملی و پنج درصد در راستای قطب بندی کشاورزی استانی باشد، افزود: عملکرد اداره کل در قطب کشاورزی ملی 351 هزار و 75 نفر-ساعت و در قطب کشاورزی استانی 178 هزار و 46 نفر- ساعت است.

وی تصریح کرد: به منظور افزایش کیفیت دوره های آموزشی در مناطق روستایی دوره های آموزشی کار]فرینی با رویکرد  kab در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و کامل اختصاص یافته است .

انتهای پیام/ت
برچسب ها: آموزش ، مهارت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.