سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبی پوشان تمرین امروز را تحریم می کنند

آبی پوشان پایتخت در نظر دارند تمرین امروز را به دلیل مشکلات مالی تحریم کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه قرار بود تمرین آبی پوشان پایتخت بعد از بازی روز گذشته مقابل تیم پدیده امروز ساعت 15 در زمین شماره 2 مجموعه آزادی برگزار شود، اما به نظر می رسد که تمرین امروز استقلالی‌ها به دلیل تداوم مشکلات مالی برگزار نشود چرا که بازیکنان تصمیم گرفتند در تمرین امروز حضور پیدا نکنند تا وضعیت مطالبات آنها مشخص شود.
 
با توجه به تصمیمی که بازیکنان آبی پوش گرفتند به نظر می رسد بازیکنان قصد ندارند در تمرین امروز حاضر شوند، چرا که آنها معتقدند باشگاه به قول و قرارهای پیشین وفادار نبوده است.
 
هر چند مظلومی روز گذشته در گفتگو با رسانه ها مدعی شد مشکلات مالی حل می شو،د اما باید دید باشگاه استقلال تا ساعت 15 که زمان آغاز تمرین این تیم است بازیکنان را متقاعد می کند یا خیر؟
 
خرسندنیا MRI می گیرد
 
خرسندنیا بازیکن تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در بازی دوستانه مقابل تیم پدیده آسیب دید قرار است برای تعیین مصدومیتش امروز ام آر آی بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
 
همچنین حاج محمدی مدافع آبی پوشان که بر اثر ضربه سر دچار ضرب دیدگی شده بود از امروز می‌تواند در تمرینات شرکت کند البته اگر تمرین امروز توسط آبی پوشان تحریم نشود.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.