سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تئاتر فجر 34؛

حکایت پیام دهکردی از زندگی یک خانواده لرستانی

نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» پس از استقبال از آن در سه شهر تهران، اصفهان و شیراز در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایش «هیچکس نبود بیدارمان کند» به کارگردانی پیام دهکردی پس از اجرا و استقبال بسیار در سه کلان شهر تهران، اصفهان و شیراز در بخش مرور سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر نیز به روی صحنه میرود.
 
این اثر نمایشی نوشته محمدامیر یاراحمدی روایتگر زندگی یک خانواده لرستانی در سال 1332 است که با بحران هایی رو به رو شده اند و نگاهی به انسان معاصر و رنج هایش دارد و حرف‌های امروز جامعه‌ مان را بیان می کند.
 
نماش «هیچکس نبود بیدارمان کند» سومین تجربه کارگردانی پیام دهکردی در گروه تئاتر نوین اجتماعی است آداب و رسوم، آوازها و نغمه‌های کهن و اصیل ایرانی را در دل خود جای داده است.
 
این اثر نمایشی که خرداد و تیر در سالن تئاتر باران اجراشد با ترمیم‌ها و تصحیح‌هایی مختصر در جهت زیباتر شدن و به تناسب همان اجرای گذشته در جشنواره به روی صحنه میرود.
 
فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، رضا مولایی، پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمد رضا علی اکبری، عارفه لک، نیکی نصیریان، نیلوفر دربندی، آماندا موسوی از بازیگزان این اثر نمایشی هستند.
 
طراح صحنه : رضا مهدی زاده،  طراح لباس : پریدخت عابدین نژاد، طراح نور : رضاحیدری، دستیار کارگردان: نورالدین حیدری ماهر، گروه کارگردانی : شیما مرادی ، سید فرشاد هاشمی، مشاور ارتباطات و تبلیغات: وحید لک، مسئول اطلاع رسانی: الهه حاجی زاده، عکاس: رضا معطریان، خوشنویس و طراح لوگو : محمد مجتهدی.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.