سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

تشکیل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی در شهرستانها

اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی با تجمیع هفت شرکت تعاونی در شهرستانها تشکیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازدید از تعاونی های تولید رودبار جنوب گفت: ۷ اتحادیه تعاونی نیز در استانها یک اتحادیه تعاونی استانی را تشکیل می دهند.

 سید غلامرضا طباطبایی از فعالیت بیش از دو هزار و ۷۰۰ شرکت تعاونی روستایی، یکهزار و ۳۴۰ تعاونی تولید و بیش از دو هزار تعاونی کشاورزی در کشور خبر داد وافزود: تعاونی های روستایی کار بازرگانی و تعاونی های تولید و کشاورزی کار فنی و تولید محصولات کشاورزی را انجام می دهند..

وی به فعالیت بیش از پنج هزار تعاونی بخش کشاورزی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از چهار میلیون بهره بردار این بخش زیر پوشش این تعاونی ها هستند.

طباطبایی با اشاره به برنامه تشکیل تعاونی های کشاورزی با موضوع خاص و محدوده خاص، تصریح کرد: شرکت های تعاونی تولید، سهامی زراعی و کشت و صنعت از نوع تعاونی با محدوده خاص و شرکت های تعاونی دامداران، کشت کلزا، نخل کاران و تولید محصولات کشاورزی از نوع تعاونی با موضوع خاص هستند.

وی جنوب استان کرمان را منطقه ای مهم در حوزه تولید محصولات کشاورزی دانست و یادآور شد: برنامه ریزی، هدایت و حمایت تعاونی های تولید در این منطقه، چشم انداز مناسبی برای تولیدات بخش کشاورزی ایجاد می کند.

معاون فنی و اجرایی سازمان تعاون روستایی ایران امروز از تعاونی های تولید شهرستان رودبار جنوب، اتحادیه شرکت تعاونی روستایی شهرستانهای کهنوج و قلعه گنج و همچنین از دو کارخانه ذرت خشک کنی وابسته به این تعاونی ها بازدید کرد.

سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان، مستقل از استان کرمان فعالیت می کند و هفت شهرستان رودبار جنوب، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب، عنبرآباد و جیرفت را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام/س
برچسب ها: اتحادیه ، تعاونی ، روستا ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.