سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک اشتباه، یک محرومیت طولانی و خداحافظی از داوری

وسیله‌بر داور 45 ساله فوتبال کشورمان پس از قضاوت دیدار فینال جام شهدا از دنیای داوری خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک وسیله‌بر متولد سال 1349 در بیله‌سوار مغان است و از سال 1372 داوری را آغاز کرد و 14 سال بعد نخستین قضاوت خود را در لیگ برتر انجام داد.

وی که پس از دیدار پرسپولیس و صبای قم در دیدار نهایی جام شهدا از دنیای داوری خداحافظی کرد، تنها یک قضاوت در لیگ پانزدهم انجام داد و آن هم موجب محرومیت وی از قضاوت شد.

در هفته سوم لیگ برتر 2 تیم صبا و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این دیدار به تساوی یک بر یک انجامید.

در آن دیدار ابتدا در دقیقه 7 با گل به خودی مرتضی اسدی صبایی‌ها پیش افتادند و 48 دقیقه بعد وسیله‌بر پنالتی اشتباهی را به ضرر قمی‌ها اعلام کرد تا حواشی آن دیدار آغاز شود.

البته پس از پایان دیدار این دو تیم زمانیکه وسیله‌بر قصد خروج از ورزشگاه را داشت برخی از تماشاگران صبا به شدت به این داور فحاشی کردند و او نیز از الفاظ نامناسبی برای جواب آنها استفاده کرد و از بخت بد این داور ناظر فدراسیون آن صحنه‌ها را می‌بیند و آنها را گزارش می‌کند.

البته پس از آن محمدزاده رئیس کمیته اخلاق بابک وسیله‌بر را تا پایان لیگ پانزدهم از قضاوت محروم می‌کند اما وی در هفته دهم لیگ آزادگان دیدار خونه به خونه بابل و آلمینیوم هرمزگان را قضاوت کرد و حال نیز پس از برگزار شدن دیدار فینال جام شهدا داور 45 ساله فوتبال کشورمان از دنیای داوری خداحافظی کرد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
خسته نباشید همشهری. به داوری مثل شما افتخار کرده و خواهیم کرد. همیشه موفق باشید.