سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

دانشگاه شهرضا ، قطب علم و فناوری جنوب اصفهان

با تدوین سند راهبردی دانشگاه شهرضا، این دانشگاه قطب علم و فناوری جنوب استان اصفهان می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا کریم زاده رئیس دانشگاه شهرضا اظهار کرد: با تدوین سند راهبردی در افق 1404 ، دانشگاه شهرضا برآن است تا در تولید علم در سطح استان و کشور نقشی ‌محوری داشته باشد و به یک قطب علم و فناوری در جنوب استان اصفهان تبدیل شود.

وی با اشاره به پیش بینی دانشکده های مهندسی برق و کامپیوتر ، مهندسی مکانیک و انرژی ، فناوری های نوین ، علوم انسانی ، علوم نوین کشاورزی و منابع طبیعی در این سند ، راهبرد دانشگاه در حوزه های پژوهشی را رفع نیازهای صنایع داخلی و پیشبرد علمی در سطح بین المللی دانست و بنیان گذاری شهرک های فناوری و کارآفرینی را از اهداف این دانشگاه برشمرد.

وی « همت و خودباوری در مسیر دانش و فناوری » را شعار این دانشگاه اعلام کرد و افزود: در تهیه و تدوین طرح راهبردی دانشگاه شهرضا، سندچشم‌انداز بیست‌ساله جمهوری اسلامی ایران ، نقشه جامع علمی کشور ، سیاست‌های برنامه ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

استقرار 6 شهرک صنعتی در نزدیکی دانشگاه شهرضا و وجود دانشمندان و پژوهشگران برجسته در این منطقه ، از فرصت های مناسبی است که دانشگاه شهرضا از آن ها بهره می برد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.