سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تردد در گردنه‌های استان فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان با اشاره به بارش برف و کولاک در گردنه های استان زنجان گفت:تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان پذیراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ خوشکام با اشاره به بارشها ی شب گذشته در گردنه های ذاکر خانچایی و بادامستان در محور زنجان -طارم ؛گردنه های زنجان-دندی و تخت سلیمان و گردنه آق گدیک در محور زنجان-تهم – چورزق و کولاک در این محورها گفت : تردد در این محور کوهستانی و برفگیر فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه 20 راه روستای به سبب وقوع کولاک نیاز به بازگشایی و پاکسازی دارند افزود: در حال حاضر راهداران در حال برفروبی و پاکسازی این محورها هستند.

خوشکام با بیان اینکه تردد در محورها اصلی استان بدون مشکل بر قرار است عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و پیش بینی بارش برف و کولاک گفت : برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی الزامی است.

وی به رانندگان توصیه کرد قبل ازسفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با احتیاط در محورهای استان تردد کنند.

وی از مسافران خواست پیش از آغاز سفر از وضعیت محورهای استان زنجان اطلاع پیدا کنند و اضافه کرد: تلفن گویای 141، تلفن 1816 و سامانه پیامکی 1000241141 پل ارتباطی مردم با مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: تردد ، گردنه ، زنجیر ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.