سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

لزوم فراگیری مهارتهای امدادی

هر چه مهارتهای امدادی لازم را بیشتر فرا گرفته باشیم، با اطمینان بیشتری می توانیم با یک وضعیت اضطراری از نظر جسمی و روانی برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی در بازدید از روند برگزاری دوره آموزشی، مهارتی امداد و نجات ویژه روسای شعب جمعیتهای هلال احمر 9 استان‌ کشور که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف خدا و برنامه ریزی های صورت گرفته سازمان امداد و نجات و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر این آموزش ها در حال توسعه بوده و باید به کمک این آموزشها خدمت به مردم را بهتر و آگاهانه تر و با کیفیت بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: این آموزش ها سبب ارتقای سطح آگاهی و توانایی روسای شعب جمعیت هلال احمر جهت مقابله با حوادث احتمالی و کاهش آسیب پذیری ناشی از آن می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : هر چه مهارتهای امدادی لازم را بیشتر فرا گرفته باشیم، با اطمینان بیشتری می توانیم با یک وضعیت اضطراری از نظر جسمی و روانی برخورد کنیم.

گفتنی است در ادامه این بازدید چند نفر از روسای شعب به نمایندگی از سایر همکاران ضمن ابراز رضایت و تشکر از میزبانی اصفهان پیشنهاد دادند با توجه به اینکه مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امداد و نجات استان اصفهان از امکانات و تجهیزات قابل قبولی برخوردار است امدادگران و نجاتگران سایر استانهای کشور نیز بتوانند با حضور در این مرکز در دوره های مختلف آموزشی شرکت کنند و مهارتهای امدادی لازم را فرا بگیرند.


انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.