سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

شرکت 61 نفر از عشایر استان كرمانشاه در بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم

در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 61 نفر از روستائیان و عشایر استان کرمانشاه در این سازمان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان و رئیس کمیته روستایی وعشایری استان  و با حضور 61 نفر از روستائیان و عشایر استان در این سازمان برگزار گردید.
این دوره از مسابقات قرآن کریم در بخش آقایان در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ 15 جزء اول و حفظ کل قرآن و در بخش خانم‌ها نیز در رشته‌های حفظ 15 جزء اول قرآن، حفظ کل و تفسیر می‌باشد و کمیته روستایی و عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان  تنها مجری  برگزار کننده این دوره از مسابقات قرآن کریم برای اقشار روستایی و عشایری است.
در حاشیه این جلسه معنوی حجت الاسلام پرویزپور با اشاره به اهمیت قران کریم در زندگی انسان‌ها گفت: قرائت و حفظ قرآن کریم و اندیشیدن در آیات الهی ثواب اخروی داشته؛ ضمن اینکه انسان را به سمت سعادت و قرب الهی هدایت می‌کند.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری  مسابقات قرآنی شناسایی استعدادها و توانمندی روستائیان و عشایرهمچنین ایجاد انگیزه در این افراد در زمینه قرآئت و حفظ قرآن کریم می‌باشد.

پرویزپور ابراز داشت: استقبال از این دوره از مسابقات قرآنی قابل توجه بوده و روستائیان و عشایر  شهرستان‌های مختلف استان در این مسابقات شرکت داشته‌اند.

در پایان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم 3 نفر از شرکت کننده‌ها برگزیده و یکی از آنها به مسابقات قرآنی کشوری اعزام می شوند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.