سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

استقبال باشکوه از نوروز

اصغر رشنو ابراز داشت: از نظرات و ایده های نو کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب نظران در عرصه‌های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان استقبال می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اصغر رشنو ابراز داشت: از نظرات و ایده های نو کارشناسان، اساتید دانشگاه و صاحب نظران در عرصه‌های سه گانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم در مدت مسئولیت خود راهی جدید و نو را برای پیشبرد اهداف توسعه اداره کل در پیش بگیریم و در راستای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه اداره کل میراث فرهنگی استان گام برداریم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اذعان داشت: برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت علاوه برهمکاری و همدلی همکاران، نیازمند حمایت های سازمان مرکزی و مدیریت ارشد استان هستیم تا بتوانیم تحول مورد نظر استاندار و مدیریت ارشد سازمان را محقق کنیم.

وی در خاتمه به در پیش بودن ایام الله دهه مبارکه فجر، انتخابات و نوروز اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همدلی و همراهی همکاران و یک برنامه ریزی منسجم بتوانیم امسال باشکوهتر از سالهای قبل به استقبال نوروز برویم.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.