سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز،

سقوط مرگبار تریلی و پژو به دره+ تصاویر

برخورد تریلی با پژو پس از سقوط به دره منجر به مرگ یک تن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از تبریز؛ مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی گفت:بدنبال برخورد و سقوط به دره و آتش سوزی خودرو سواری پژو و تریلی در اتوبان جاده قره چمن - میانه,منجر به مرگ  1 تن  شد.


حسینقلی زاده گفت: مورخه 1394/11/05  امروز دوشنبه در جاده قره چمن- میانه, حوالی قره چمن, برخورد سواری پژو تریلی و بدنبال آن سقوط آن به دره و آتش گرفتن خودروها, منجر به مرگ 1 تن شد.



وی گفت:با اعلام این حادثه در ساعت 18:10 به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان بستان آباد , پایگاه اورژانس 115 قره چمن بمحل حادثه اعزام شد و با توجه به اینکه خودروها آتش گرفته بودند کرده بود, عوامل آتشنشانی, هلال احمر و راهداری نیز بمحل اعزام شده و پس از تلاش مجموع این عوامل, تکنسینهای اعزامی مرگ 1تن راننده پژو را در صحنه حادثه تائید کردند.
 






حسینقلی زاده گفت:اکثرا حوادث ترافیکی در نزدیکی شهرها روی میدهد و علل اصلی این حوادث خواب آلودگی و خستگی راننده است , که شاید با لحظه ای استراحت راننده, شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: سقوط ، مرگبار ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
جاده میانه به تبریز یکی از جاده های خطرناک ایران که متاسفانه با مهری های مسئولین مواجه ، هرروز شاهد جانباختن هموطن های عزیزمون هستیم
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
جاده میانه به تبریز یکی از جاده های خطرناک ایران که متاسفانه با مهری های مسئولین مواجه ، هرروز شاهد جانباختن هموطن های عزیزمون هستیم