سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

کشف محموله مواد مخدر در خاش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: 713 کیلوگرم تریاک و مرفین در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در خاش کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سرهنگ احمد اسکینی افزود : ماموران انتظامی خاش با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چهارپایان قصد جابه جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر در ارتفاعات 'درتک' شهرستان را دارند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک ماه، موفق به شناسایی محل تردد سوداگران مرگ در ارتفاعات 'درتک' خاش شده که بلافاصله تیم های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد :  قاچاقچیان مسلح که با استفاده از چهارپایان در ارتفاعات این منطقه در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، با مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس از حدود سه ساعت درگیری و تنگ شدن عرصه برخود با استفاده از تاریکی شب و با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر از منطقه متواری شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری، 374 کیلو گرم تریاک و 339 کیلوگرم مرفین را کشف و ضبط کردند که تلاش های پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، محموله ، مواد مخدر ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.