سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اختصاص 10 درصد از بودجه عمرانی خراسان رضوی به مشهد 2017

استاندار خراسان رضوی از تخصیص 10 درصد از بودجه استان در سال 95 به رویداد مشهد 2017 خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان در جلسه هم اندیشی با شبکه دانشگاهی استان به بررسی اقدامات صورت گرفته در شبکه دانشگاه ها در رابطه با مشهد 2017 پرداخت و گفت: در صورت عدم اختصاص بودجه مستقل برای این مهم توسط مرکز، راهکارهای مختلفی برای تامین اعتبارات مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در بودجه امسال سه درصد از سرجمع اعتبارات عمرانی استان برای این موضوع در نظر گرفته شده بود که اکنون به هفت درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: در سال 95 نیز از این محل ده درصد برای هزینه کرد مشهد 2017 اختصاص خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات کارگروه برنامه ریزی در ماه های پایانی سال برای پیگیری این موضوع، افزود: اجرای اقدامات مرتبط از سوی وزارت خانه ها، دستگاه های اجرایی و جشنواره فیلم های معنا گرا در مشهد مقدس با جدیت دنبال می شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به برگزاری برنامه های مربوط به مشهد 2017 و ظرفیت شبکه های دانشگاهی استان تلاش برای افزایش سهم اعتبارات آموزشی در بودجه 95 و برنامه ششم توسعه پیگیری شود.
رشیدیان با بیان اینکه در شرایط موجود برخی از فرصت طلبان به دنبال ایجاد فضایی برای کاهش میزان مشارکت هستند، افزود: این تصور باطلی است که دشمنان گمان کنند با ایجاد ناامنی و چالش می توانند مشروعیت نظام اسلامی را در افکار عمومی خدشه دار کنند.

وی افزود: در این میان گروهی نیز با گمانه زنی های نادرست می پندارند با عدم مشارکت حداکثری می توانند با آرا حداقل به هدف خود برسند.

استاندار خراسان رضوی مجلس را خانه ملت و محل حضور تمامی سلایق سیاسی دانست و گفت: با فراهم آوردن جوی آرام، بانشاط و اخلاق مدار می توان زمینه حضور تمامی گروه های سیاسی در صحنه مشارکت انتخاباتی را فراهم کرد.

رشیدیان با اشاره به اینکه در بررسی صلاحیت ها توجه به قانون و عدالت باید سرلوحه کار قرار گیرد، تصریح کرد: عدم تایید و رد صلاحیت های برخی افراد در دست پیگیری است.

وی گفت: امسال برخلاف سال های گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها در قالب یک نمایشگاه واحد متمرکز شده بود.

استاندار خراسان رضوی از ایجاد دبیرخانه دائمی هفته پژوهش استان در راستای هرچه پربارتر شدن برنامه ها طی سال های آتی خبر داد و اظهار داشت: پس از تایید شورای پژوهش استان، موسسه فرهنگیان با عضویت روسای تمامی دانشگاه های استان مسئولیت این امر را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.