سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

راه اندازی 2 طرح بهداشتی در خاش

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: در ایام الله دهه فجر سال جاری دو پروژه بهداشتی و درمانی در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مجتبی شجاعی افزود: ساخت و تجهیز خانه بهداشت روستای موتور جمهوری و پدگان با هزینه دو میلیارد و 800 میلیون ریال به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار این خانه بهداشت، 842 خانوار از اهالی روستای موتور جمهوری و 839 خانوار ساکن روستای پدگان از خدمات بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت برخوردار می شوند و امیدواریم با افتتاح این خانه های بهداشت بتوانیم خدمت بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وی عنوان کرد : دیدار با ائمه جمعه، حضور در گلزار شهدا، برپایی همایش ها، نمایشگاه ها و محافل انس با قرآن، برگزاری جشن فجر، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و چندین مورد دیگر از برنامه های این ایام است.

بخشدار مرکزی خاش با اشاره به ضرورت ترویج نشاط اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت های ایام دهه فجر افزود: بازنمایی مفاهیم انقلاب فرصت مغتنمی ایجاد می کند تا مردم بار دیگر با حرکت بزرگ امام راحل در سال 57 بیعت و تجدید میثاق کرده و با گرامیداشت این روزها به جهان نشان می دهیم ملت ایران پایبند ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل ره هستند.

بخشدار مرکزی خاش گفت:هم اینک سه مرکز بهداشتی و 8 خانه بهداشت در بخش مرکزی خاش در حال احداث و یا در مرحله شروع به احداث است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.