سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسایی طی تذکری:

لایحه "شفافیت هزینه‌های انتخاباتی" باید پیش از بررسی لایحه ایجاد مناطق آزاد بررسی شود

یک عضو مجمع نمایندگان تهران درباره قرار گرفتن لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری در دستور کار مجلس، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رسایی نماینده مردم تهران طی تذکری در مجلس درباره قرار گرفتن لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری در دستور کار مجلس، انتقاد کرد.

وی افزود: در حال حاضر مجلس طرح‌ها و لوایحی در دستور دارد که رسیدگی به آنها از رسیدگی به لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری سهم بیشتری دارد.

نماینده مردم تهران با اشاره به فوریت رسیدگی به لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی در مجلس متذکر شد: همه می‌دانیم درباره بررسی نکردن لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی در مجلس برخی رسانه‌ها به چه نحوی فضا‌سازی کردند و حتی گفتند که مجلس نمی‌خواهد هزینه‌های انتخاباتی شفاف شود که معتقدم با رسیدگی به این موضوع باید فضاسازی‌های ایجاد شده را کم کنیم.

رسایی تاکید کرد: ما هیچ‌وقت نمی‌گوییم به طر‌های مروبط به مناطق آزاد رسیدگی نشود، اما در حال حاضر طرح‌های مهمتری در دستور کار صحن قرار دارد که رسیدگی به آنها اولویت دارد.

نماینده مردم تهران در ادامه اظهار داشت: برخی از رسیدگی نکردن به لایحه شفاف‌سازی هزینه های انتخاباتی سوء استفاده می‌کنند و با مصاحبه‌های مختلف عنوان می‌کنند که مجلس نمی‌خواهد هزینه‌های انتخاباتی شفاف شود.

در ادامه، محمدحسن ابوترابی‌فرد در واکنش به اظهارات رسایی گفت: طبق آئین‌نامه مواردی که کمیسیون‌ها به صحن ارجاع می‌دهند، طبق اولویت در دستور قرار می‌گیرد.

وی با مهم ارزیابی کردن رسیدگی به لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی در مجلس، افزود: طبق قانون ما برای رسیدگی به لایحه شفاف‌سازی هزینه‌های انتخاباتی مشکلی نداریم.

همچنین، بنده معتقدم دستگاه نظارتی کاملا دستشان برای اعمال نظارت باز است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لایحه ، شفافیت ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.