سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

هیچ مسئولی حق ندارد جشنهای ایام‌الله دهه فجر را سیاسی و انتخاباتی کند

امام جمعه عنبرآباد گفت: هیچ مسئولی شرعا و قانونا حق ندارد جشن های ایام الله دهه فجر را سیاسی و انتخاباتی کند.

به گزارش حوزه استان های گروه باشگاه خبرنگاران جواناز کرمان ،حجت الاسلام رضا سالاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود:در ایام دهه فجر هیچ مسئولی حق ندارد جشن های ایام الله دهه فجر را سیاسی و انتخاباتی کرده و در عوض آن از انقلاب و دستاوردها بگوید تا مردم از خدمات انجام شده اطلاع پیدا کنند.

وی گفت:هیچ مسئولی شرعا و قانونا حق ندارد سرسوزنی از بیت المال در رابطه با کاندید مورد نظر خرج کند که ضمن اشکل شرعی ، از طریق مراجع مربوطه برخورد خواهد شد.

محمد حجتی پور فرماندار عنبرآباد نیزدر جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: انتخابات های پیش رو بسیار مهم است با توجه به تهدیدات بیرونی که توسط استکبار و دشمنان این مرزو بوم داریم، می طلبد تا همگان بسیج شده و با بصیرت خاصی اوضاع را مدیریت کنند.

وی بیان داشت: مجریان انتخابات باید در مسیر قانون حرکت کرده وآنچه را قانون و شورای نگهبان تایید و تعیین کرده به عنوان فصل الخطاب اجرایی کنند.

وی گفت:همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی با شورو نشاط برگزار کنیم تا آحاد مردم در این انتخابات شرکت کرده و دشمنان نظام برای همیشه ناامید شوند.

محقق رئیس دادگستری عنبراباد در این جلسه گفت: وحدتی که دین ما به آن تاکید دارد با همت همگان و پشتوانه امام جمعه شهرستان ایجاد خواهد شد و بنابراین درچارچوب قانون از هیچ برخوردی با فرد یا افرادی که قصد اخلال در آرامش مردم داشته باشند ابا نداریم و با همه عواملی که در بحث انتخابات باعث می شوند مردم از حضور در انتخابات مایوس شوند برخورد خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد:در چارچوب قانون از همه کاندیداهایی که تایید شده اند به طور مساوی حمایت خواهیم کرد تا انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه در سطح شهرستان برگزار نماییم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.