سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پزشک مشهدی در فهرست دانشمندان برتر جهان

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مجله اسنشال ساینس ایندیکیتور، دومين عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي مشهد نيز در فهرست يک درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر مهرداد ایرانشاهی استاد گروه فارماکوگنوزی دانشکده داروسازی، بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی مجله اسنشال ساینس ایندیکیتور در ژانویه 2016 در فهرست یک درصد برتر دانشمندان جهان در شاخه داروشناسی و سم شناسی قرار گرفت.

دكتر ایرانشاهی با انتشار تعداد 105 مقاله در طي ده سال گذشته و ميزان ارجاع كلي 882 و ارجاع متوسط 8.4 به ازاي هر مقاله در فهرست يك درصد برتر دانشمندان جهان قرار گرفته است.

ایرانشاهی تاکنون موفق به چاپ نزدیک به 135 مقاله علمی در مجلات معتبر بین المللی شده است و کسب جوایز مختلف پژوهشی شامل رتبه سوم پانزدهمین جشنواره رازی سال 1388، محقق جوان برگزیده ازسوي وزارت بهداشت و جوایز مختلف پژوهشی در هفته پژوهش از ديگر دستاوردهاي اين استاد دانشگاه علوم پزشکي مشهد به شمار مي رود.

در این مجله گرایشهای مختلف علوم را به 22 شاخه اصلی تقسیم می شود و هر دو ماه یک بار افراد و دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی را بر اساس میزان ارجاع به مقالات چاپ شده آنها در بازه زمانی 10 سال گذشته رتبه بندی می کند و اسامی یک درصد برتر هر گروه را اعلام می نماید.

پیش از این نیز از دانشگاه علوم پزشکی مشهد دکتر حسین حسین زاده استاد گروه فارماکولوژی و سم شناسی دانشکده دارو سازی در این فهرست قرار گرفته است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.