سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

گفتمان ویژه طلاب و روحانیون در قزوین برگزار می‌شود

رئیس کمیته علمی بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز گفت: گفتمان ویژه طلاب و روحانیون با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی  اظهار داشت: گفتمان ویژه طلاب و روحانیون در راستای ارتقای سطح فنی و کیفی این افراد فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در قزوین برگزار می‌شود.

رئیس کمیته علمی بیست‌ و چهارمین اجلاس سراسری نماز با بیان اینکه علاوه بر این گفتمان‌های ویژه حجت‌الاسلام قرائتی و طلاب و روحانیون از جمله برنامه‌های شاخص بیست و چهارمین دور اجلاس سراسری نماز است، تصریح کرد: این گفتمان‌های ویژه خارج از فضای نمایشگاه و در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین  برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه نمایشگاه و اجلاس سراسری نماز فردا گفتمان‌های متعددی در استان قزوین برگزار می‌شود، عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گفتمان حجت‌الاسلام محسن قرائتی با دانشجویان اهل‌سنت در قزوین اشاره کرد.

نعمت‌الهی با اشاره به اینکه بیش از 200 دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی استان قزوین مشغول به تحصیل بوده و قزوین تنها استانی است که از این ظرفیت برخوردار است، بیان کرد: با برگزاری گفتمان حجت‌الاسلام قرائتی و دانشجویان خارجی می‌توان به بررسی موضوعات اقامه نماز در جهان اسلام پرداخت.

رئیس کمیته علمی اجلاس سراسری نماز افزود: تاکنون بیش از 60 سهمیه به دانشجویان خارجی و اهل‌سنت دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برای شرکت در نمایشگاه داده شده است.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.