سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

بارش برف و کاهش دمای هوا در قزوین

مدیرکل هواشناسی قزوین گفت: از روز دوشنبه بارش برف همراه با وزش بادهای سرد غربی در تمام مناطق استان مشاهده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آرش بهارونداحمدی  اظهار کرد: بارش باران و برف تا اواخر هفته جاری در تمام مناطق استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه با کاهش دمای هوا طی روزهای آینده بارش‌ها به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، افزود:‌ از روز دوشنبه بارش برف همراه با وزش بادهای سرد غربی در تمام مناطق استان قزوین مشاهده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین به میزان بارش‌ها در روز گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش‌ها در ایستگاه شهر کوهین با 22.8 میلی‌متر و شهر رازمیان با 13.2 میلی‌متر در استان قزوین گزارش شده است.

بهارونداحمدی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف استان قزوین طی روز گذشته تصریح کرد: شهر آوج با دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر و شهر رازمیان با 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان از سوی ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

وی به دمای شهر قزوین اشاره کرد و ادامه داد:‌ طی روز گذشته دمای شهر قزوین در سردترین ساعات با 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات با 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: در تمام مسیرهای مواصلاتی استان بارش‌ باران و برف همراه با مه‌آلودگی وجود دارد که دقت کافی را هنگام رانندگی می‌طلبد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: بارش ، برف ، کاهش ، دما ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.