سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان ؛

بهره گیری از توان دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات خانواده شهدا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت : از تمام تلاش خود برای رفع دغدغه های خانواده های محترم شاهد، ایثارگر و آزاده شاغل در دانشگاه استفاده می کنیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛دکتر میری در دیدار با خانواده شهدا با تاکید بر خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگر افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که نتیجه برگزاری این جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

میری مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در امور شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه گفت : ادامه راه شهدا و بهره گیری از آموزه های آنان که برای آسایش و صحت هم میهنانمان مشتاقانه جان خود را فدا کردندکوچکترین وظیفه ما و تمام کسانی است که به آرمان های این انقلاب اعتقاد راسخ دارند.

وی در این جلسه پیشنهاداتی در خصوص ارائه هدایای نقدی و پاداش حقوقی به ایثارگران شاغل در دانشگاه، پیگیری مسائل مربوط به بیمه درمانی خانواده هاو پیگیری وام مسکن و وام ازدواج فرزندان آنان ، تبدیل وضعیت فرزندان خانواده ها شاهد و ایثارگر و آزاده شاغل در دانشگاه که موفق به ارتقاء مدرک تحصیلی خود شده اند،را ارائه داد.

گفتنی است . اختصاص تسهیلات جهت برگزاری اردو و استفاده از کارشناسان با تجربه جهت ایجاد کارگروه ایثارگران دراین دانشگاه از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.