سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرپور: سجاد موتور ایران را روشن کرد/ چرا پس از دومی آسیا به عرفان خرده نگرفتند؟

بازیکن ملی‌پوش تیم هندبال منیزیم فردوس معتقد است سجاد استکی نقش پررنگی در شکست امارات داشت.

مجتبی حیدرپور به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه مقابل امارات به پیروزی ارزشمندی رسیدیم. حالا با کسب مقام سوم گروه B شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی داریم. امیدوارم بچه‌ها مقابل عمان هم بازی خوبی به نمایش بگذارند تا مسافر فرانسه شویم. 

وی افزود: تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها ضعف دفاعی شدیدی داشت. فکر می‌کنم بازیکنان تیم ما در حمله اعتماد به نفس کافی را نداشتند و با ترس به دروازه حریفان شوت می‌زدند، این موضوع باعث شد بازی‌های حساسی را واگذار کنیم. ما نایب قهرمان آسیا هستیم و باید مقتدرتر از این‌ها عمل می‌کردیم. 

حیدرپور با اشاره به بازی خوب محسن باباصفری در چارچوب دروازه ایران، ادامه داد: محسن روز خوبی را پشت‌سر گذاشت و بارها مهاجمان حریف را ناکام به زمین خودشان فرستاد. او اجازه نداد ایران متحمل شکست دیگری شود. اگر این بازی را واگذار می‌کردیم کار ما برای کسب آخرین سهمیه آسیایی جام جهانی بسیار دشوار می‌شود. 

بازیکن تیم ملی هندبال ایران درباره درخشش سجاد استکی در این دیدار توضیح داد: سجاد در این دیدار مهره‌ای کلیدی بود. او در حمله تاثیر زیادی داشت و هرچند کارایی چندانی در دفاع نداشت اما برگ برنده ما در این دیدار بدون شک سجاد بود که موتور ایران را روشن کرد. او 10 بار سنگر اماراتی‌ها را فروریخت تا نشان دهد حضور یک بازیکن کلیدی چقدر می‌تواند به یک تیم کمک کند. 
گوش‌چپ تیم هندبال منیزیم فردوس با اشاره به دیدارهای گذشته تیم ملی هندبال مقابل حریفان آسیایی، اظهار کرد: متاسفانه مقابل عربستان و بحرین بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. ما سال‌ها این تیم را شکست می‌دادیم و نباید مقابل این تیم‌ها با این کیفیت ظاهر می‌شدیم. امیدوارم با این پیروزی روحیه ازدست رفته تیم ملی به اردوی ما برگردد.  

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد عرفان اسماعیلاگیچ، سرمربی تیم میل هندبال را در این رقابت‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: من با عرفان از نزدیک کار کردم. او سرمربی خوب و با دانشی است. باید توجه کرد چند بازیکن تاثیر گذار تیم ملی در جام ملت‌ها غایبند. نمی‌گویم اسماعیلاگیچ در شکست‌های تیم ملی بی‌تقصیر بود اما او سابقه خوبی در هندبال دارد و تاکتیک‌های روز دنیا را به تیمش منتقل می‌کند. چرا وقتی با این مربی نایب‌قهرمان آسیا شدیم کسی نگفت عرفان تاکتیک ندارد؟ ما با عرفان بر سکوی دوم قاره کهن ایستادیم، پس نمی‌توان گفت او در تفکراتش تاکتیک مناسبی ندارد. 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.