سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 بدمینتون باز ایران در لیست بازیکنان قاره آسیا قرار گرفتند

از سوی کنفدراسیون بدمینتون آسیا طی نمابری 2 بازیکن منتخب جوانان بدمینتون ایران ( امیر جباری و ثریا آقایی ) در لیست بازیکنان اختصاصی (AOP) قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،امیر جباری و ثریا آقایی دو بازیکن جوان بدمینتون کشورمان بعد از اینکه مدت 2 سال جزء بازیکنان منتخب (ADT) بودند ، در سال جاری به دلیل تلاش های این دو ورزشکار در عرصه های بین المللی و با نظر مدرسان ارشد کنفدراسیون بدمینتون آسیا در کمپ منتخبین مالزی به اردوی آمادگی بدمینتون بازان اختصاصی آسیا معرفی شدند.

کنفدراسیون بدمینتون آسیا طی نامه ای به فدراسیون بدمینتون آسیا اعلام نمودند برنامه شش ماهه 2016 نامبردگان را به این فدراسیون اعلام نمایید تا برنامه ریزی برای این دو بازیکن جوان کشورمان را در دستور کار خود قرار دهند.

فدراسیون بدمینتون تلاش دارد جهت این دو ملی پوش جوان برنامه و اعزام های برون مرزی را به صورت ویژه ای در سال 1395 در دستور کار خود قرار دهد.

لازم به ذکر است که فدراسیون بدمینتون از هم اکنون نگاه ویژه ای را برای بازی های المپیک 2020 برنامه ریزی و تدوین نموده است .

حضور این دو بازیکن بدمینتون کشورمان در کمپ تمرینی و اختصاصی قاره کهن حاصل تلاش های فدراسیون بدمینتون در 4 سال گذشته در امر استعدادیابی بوده است که از پایگاه های استعدادیابی تهران و همدان تا کمپ اختصاصی مالزی روند رو به رشد خود را طی نموده است.

ثمرات این جهش حاصل برنامه ریزی های فدراسیون بدمینتون و حمایت های معاونت ورزشی قهرمانی و حرفه ای به خصوص شخص دکتر نصراله سجادی می باشد که در این مقطع زمانی به بار نشسته است.



انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.