سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد:

تیم ملی بازیکنانم را خسته کرد

سرمربی تیم ملی واترپلوی دانشگاه آزاد گفت: حضور بازیکنانم در تیم ملی باعث شد که آنها خسته شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان یافتن دور برگشت لیگ برتر واترپلو چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی اف مشخص شد. تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، نیروی زمینی ارتش، نفت امیریه و فولاد مبارکه سپاهان از جمله تیم‌های راه یافته به پلی آف هستند که جمعه 16 بهمن به دیدار یکدیگر می‌روند.

علی شهیدی پور سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی که تیمش در صدر جدول رده بندی قرار دارد به خبرنگار ما گفت: در لیگ امسال یکی دو تیم خوب از جمله نیروی زمینی ارتش و نفت و گاز امیریه وارد لیگ شده‌اند تیم ما نیز با بازیکنان خوبی که در اختیار دارد باید نتیجه خوبی بگیرد. حدود هشت بازیکن تیم دانشگاه آزاد در تیم ملی حضور دارند که در هر  مرحله به دلیل خط خوردن و یا نیمکت نشینی تعداد آنها زیاد و کم می شود.

وی افزود: لازمه بهره گیری مناسب از بازیکنان قدرتمند در کنار هم بودن و تمرینات گروهی است. اما به دلیل وقفه‌ای که در این چند ماه به دلیل حضور واترپلوئیست‌های دانشگاه آزاد در تیم ملی ایجاد شد، بازیکنان دچار خستگی و ناهماهنگی شدند. اما با تمرینات فراوان و انجام تمرینات تیمی و گروهی تا حدودی توانستیم انسجام را به تیم باز گردانیم و به صدر جدول برسیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در هفته حدود شش جلسه تمرینی در صبح و بعد از ظهر برگزار می‌کنیم.محل تمرینات استخر دانشگاه علوم و تحقیقات است. انصافا شرایط و امکانات مناسبی برای تیم فراهم شده است.

شهیدی پور درباره توجه به استعدادهای جوان و نوجوان در تیم دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: در تیم ما  چند جوان 15 تا 17 ساله وجود دارد که حتی برای بستن قرار داد با تیم به اجازه والدینشان احتیاج داشتند آنها هم اکنون برای تیم به آب می‌زنند و حتی گل‌هایی را در طول لیگ به ثمر رسانده‌اند.

وی در خصوص تعداد کم تیم‌ها در لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: نبود حامیان مالی باعث بروز مشکلاتی شده است هر چه تعداد تیم‌ها کم باشد قطعا سطح لیگ پایین می‌آید.بهتر است اسپانسرها تیم ارائه دهند تا هیات‌های استانی، زیرا حضور تیم‌ها در لیگ با بودجه کافی و حامی مالی معتبر، بسیار موثرتر است.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره حضور چیریچ در تیم ملی واترپلو گفت: من تجربه کار کردن با چیریچ را ندارم اما او اهل صربستان است و صربستان مهد واترپلوی دنیاست. مسلما او با علم روز دنیا آشناست و اطلاعاتی دارد که مربیان داخلی ندارند من حضور او را در ایران مثبت ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، واترپلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.