سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در "برجام" به دنبال بازپس‌گیری حقوقمان بودیم/دوستی با آمریکا را نمی‌خواهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت:در برجام به دنبال دوستی با آمریکا نبودیم، هدفمان احقاق حق غنی‌سازی و رفع تحریم‌ها بود.

"ابراهیم آقامحمدی"  در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه توافق هسته‌ای به معنای پایان مشکلات آمریکا با ایران نیست، گفت: خوی شرارت‌بار سردمداران آمریکا آنان را لحظه‌ای آرام نمی‌گذارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: مقامات آمریکایی به دلیل آنکه وجودشان مملو از خوی استکباری است، دنیا را تسلیم شده خود می‌دانند.

وی افزود: کشور ما با انقلاب اسلامی‌اش توانست زنجیر استعمار و سیادت این کشور مستکبر را در هم شکند و به همین دلیل مزدوران آمریکایی با ما در عنادند.

آقامحمدی با بیان اینکه این عناد و کینه هر از چندگاهی بروز می‌یابد تصریح کرد: مقامات مزدور آمریکا هنوز از فضایی که شاه ایران با نوکری‌اش برایشان فراهم کرده بود خارج نشده‌اند.

نماینده خرم‌آباد با بیان اینکه هیچ‌وقت به آمریکایی‌ها اعتماد نداشته‌ایم، گفت: ما آن‌ها را دشمن خود می‌دانیم و مسلماً از دشمن نیز نمی‌توان انتظار دوستی داشت و اظهارات گاه و بیگاه مقامات آمریکا علیه کشورمان تازگی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دوستی با آمریکا را نمی‌خواهیم اذعان داشت: در برجام به دنبال دوستی با آمریکایی‌ها نبودیم بلکه خواهان بازپس‌گیری حقوقی چون غنی‌سازی اورانیوم و دفع تحریم‌های ظالمانه بودیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه دوستی با شیطان برای ما و هیچ کشور دیگری خیری ندارد، اظهار داشت: رژیم‌های غاصبی چون عربستان و اسرائیل علی‌رغم دوستی با آمریکا در ناآرامی مطلق بسر می‌برند و آمریکا جز شر و ویرانی برایشان کاری نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با آمریکا دشمنیم و سر سازش نداریم و با اجرایی شدن برجام نیز دشمنی‌مان با این کشور مزدور را پایان یافته تلقی نمی‌کنیم چرا که آنان هنوز در خوی شیطانی خود به سر می‌برند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.