سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اولین دوره آموزشی تاب‌آوری برای مربیان پیش دبستانی کرمانشاه

اولین دوره آموزشی کلاسهای تاب‌آوری برای معلمان مقطع پیش دبستانی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدير اولين وبسايت تاب آوري كشور گفت: هدف از برگزاری این دورهآموزشی تجهیز مربیان دوره پیش دبستانی به برنامه‌های تاب‌آورانه با توجه به تنوع و تعدد آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

محمدرضا مقدسی از کودکان امروز به عنوان آینده‌سازان فردای کشور یاد کرد و گفت: اگر بتوانیم کودکان را توانمند کنیم در آینده جامعه‌ای توانمند خواهیم داشت، لذا باید با استفاده از تکنیک‌های تاب‌آوری توانمندیهای افراد را برای مواجهه با شرایط مختلف و اقدامات نامناسب در شرایط بحرانی بالا برد.

وی تبیین موضوع تاب‌آوری، ضرورت توجه به مقوله تاب‌آوری وارائه متدها و روش‌های تاب‌آوری را از مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسات تاب‌آوری عنوان کرد

مقدسی یکی از اهداف تاب‌آوری را بالا بردن توان افراد در مواجهه با استرس‌ها عنوان کرد و گفت: هدف از تاب‌آوری این است که اگر ضربه‌، صدمه، آفت یا آسیبی به افراد وارد شد، در کوتاهترین زمان ممکن بتوانند سلامت از دست رفته خود را بازیابی کرده و به مسیر طبیعی زندگیبازگرداند و در نهایت از زندگی خود لذت برده و در مواجهه با عوامل آسیب رسان حداقل آسیب‌ها را ببینند.

مدیر خانه تاب‌آوری گفت: در مراحل بعدی برگزاری کارگاه‌ها برای مربیان، اولیاء دانش‌آموزان و نهایتا خود دانش‌آموزان در مقاطع بعدی تحصیلی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، اولین ، دوره ، تاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.