سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه چوب بری طعمه حریق شد + تصاویر

آتش سوزی كارگاه چوب بری و رنک کاری در خیابان پل چوبی با تلاش آتش نشانان هفت ایستگاه مهار و از گسترش آن به ساختمان های مجاور جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 17:55 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این آتش سوزی گسترده، بلافاصله باهماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه های 2، 31، 71، 120، 3، 73 و 3 به همراه خودروهای دستگاه تنفسی از ایستگاه 71 و 1به خیابان انقلاب، پل چوبی به سمت ایستگاه دروازه دولت بن بست صداقت پلاک 4 روانه شدند.

محمدرضا وکیلی مدیر منطقه 6 عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: آتش سوزی در کارگاهی سر پوشیده و رو باز با کاربری چوب بری و رنگ کاری که در آن مقدار زیادی از مواد اولیه سریع الاشتعال و مصنوعات چوبی وجود داشت، رخ داده بود.

وی افزود: در مجاورت این مجموعه ساختمان های مسکونی و تجاری وجود داشت که هر آن احتمال داشت شعله های آتش به آنها نیز سرایت کند.

وکیلی تاکید کرد: در زمان وقوع این آتش سوزی ترافیک زیادی در خیابان های اطراف مشاهده می شد و آتش نشانان به سختی با عبور از میان ترافیک عصر جمعه خودرا به محل آتش سوزی رساندند.














وی در مورد نحوه عملیات نیروهای آتش نشانی دراین حادثه تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله بعداز ایمن سازی، قطع برق و گاز از چند جهت محل حادثه را محاصره کردند و با استفاده از تجهیزات آبرسانی و دستگاه تنفسی با بکارگیری فن های فشار قوی عملیات خاموش کردن آتش سوزی، تخلیه دود و جستجو برای محبوسین احتمالی را از طریق راه های دسترسی این مجموعه آغاز كردند و پس ازتلاش زیاد موفق شدند آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به ساختمان های مجاور جلوگیری کنند و عملیات لکه گیری و جدا سازی مواد سوخته تا پاسی از شب ادامه داشت.
گفتنی است: آتش نشانان خانمی 25 ساله به نام گلنوش-گ را که بر اثر دود در ساختمان مسکونی در مجاورت محل آتش سوزی محبوس شده بود را به سلامت به محل امن انتقال دادند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.