سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

در تئاتر کرمانشاه حتی پرنده هم پر نمی زند

مسئول دفتر تئاتر خیابانی کرمانشاه با اشاره به اوضاع نامناسب مالی گروه‌های تئاتر، گفت: این وضعیت موجب شده تا عملا درهای تئاتر کرمانشاه بسته شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه ؛ سعید ذبیحی گفت: برای درک این اوضاع و احوال نابسامان کافی است خبری از تئاتر شهر کرمانشاه بگیرید و درخواهید یافت که پرنده هم آنجا پر نمی‌زند.

وی با بیان اینکه امسال کرمانشاه برخلاف سنوات گذشته نماینده‌ای در بخش تئاتر خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ندارد، گفت: مشکل اینجاست که بچه‌های تئاتر خیابانی کرمانشاه با توجه به اوضاعنامناسب مالی که وجود دارد، دیگر رغبتی برای تولید اثر ندارند.

ذبیحی به اوضاع دلسردکننده تئاتر استان و عدم حضور حتی یک گروه تئاتر خیابانی در جشنواره تئاتر فجر اشاره کرد و افزود: این در حالیست که کرمانشاه هر ساله حداقل دو گروه در این جشنواره داشته است.

ذبیحی افزود: عدم حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین از بچه‌های تئاتر موجب شده تا گروه‌های تئاتر در حال حاضر وضعیت نابسامانی پیدا کنند.

وی در ادامه به اوضاع نامناسب تئاتر استان اشاره کرد و افزود: درهای تئاتر استان عملا بسته شده و این اوضاع نابسامان نه تنها تئاتر خیابانی بلکه در مجموع تئاتر استان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

ذبیحی با بیان اینکه مردم تشنه دیدن هنر هستند و از طرفی هم هنرمند تشنه ارائه کار است، گفت: این وسط همت مسئولین لازم است تا زمینه را برای ارائه هنر فراهم کنند و از هنر و هنرمند حمایت کنند.

مسئول دفتر تئاتر خیابانی کرمانشاه در پایان از تولید سالانه 20 تا 25 اثر درحوزه تئاتر خیابانی استان خبر داد و اظهار کرد: این آثار در طول سال در اماکن مختلف هر کدام بین سه تا سی و یا چهل اجرا خواهند داشت.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کرمانشاه ، تئاتر ، پرنده ، پر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.