سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین ؛

اجرای طرح صیانت از جنگل‌های زاگرس و جنوب در قزوین

طرح ملی صیانت از جنگل‌های زاگرس و جنوب در استان قزوین انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان قزوین گفت:طرح ملی صیانت از جنگل‌های زاگرس و جنوب در استان قزوین توسط اداره کل منابع طبیعی استان قزوین اجرا شد.

جمشید محمدبیگی اظهار داشت:  در استان قزوین 29 هزار هکتار جنگل حفاظتی وجود دارد که با گونه‌های ارس، بنع و بلوط نهال‌کاری شده است که تأثیر بسیار مهمی در پوشش منطقه و ذخیره آب در حوزه‌های آبخیز دارد.

محمدبیگی گفت: با اجرای طرح مدیریت توسعه منابع جنگل‌های استان قزوین، جنگل‌هایی که دارای پوشش گیاهی صفر تا 5 درصد هستند، غنی‌سازی شده و تراکم پوشش این جنگل‌ها افزایش می‌یابد.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان قزوین تصریح کرد: طرح مدیریت توسعه منابع جنگل‌های استان قزوین با هدف توسعه پوشش گیاهی جنگل‌های زاگرس و افزایش تراکم پوشش گیاهی انجام شده که این طرح  تاکنون بالغ بر 250 هکتار از جنگل‌های استان قزوین اجرا شده است‌‌.

محمدبیگی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح ملی سیانت از جنگل‌های استان قزوین با هدف حفاظت و توسعه جنگل‌ها اعتباری بیش از 8 میلیارد ریال اختصاص یافته که اداره کل منابع طبیعی استان قزوین برای اجرای این طرح نیاز به افزایش اعتبار دارد.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: طرح ، صیانت ، جنگل ، جنوب ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.