سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

"تبلیغات پنهان" دغدغه ای برای انتخابات در کرمانشاه

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره اظهارنظر برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در رسانه‌ها ، پیرامون موضوعات مختلف، این قبیل اقدامات را "تبلیغات پنهان" عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به صحبت و اظهارنظر برخی کاندیداهای نمایندگی مجلس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیرامون موضوعات مختلف، این قبیل اقدامات را "تبلیغات پنهان" عنوان کرد و گفت: دستورالعمل مشخصی برای برخورد با اینگونه موارد نداریم.

وی با بیان اینکه تبلیغات خارج از محدوده ذکر شده در قانون تخلف است،افزود: وظیفه هیات بازرسی انتخابات شناسایی این تخلفات و برخورد با آن است تا فضایی مناسب برای برگزاری یک انتخابات قانونی و سالم ایجاد شود.

نیک کردار اظهار کرد: قطعا در زمان یک هفته فرصت کافی برای شناخت از کاندیدا برای مردم وجود ندارد و کاندیدا هم نمی‌تواند آن طور که باید خود را به مردم بشناسانند من معتقدم برای شناخت بهتر کاندیداها فرصت بیشتری برای انجام تبلیغات به آنها داده شود.

وی ادامه داد:هر صندوق رای در انتخابات پیش رو یک بازرس و هر 20 صندوق یک سربازرس خواهد داشت، گفت: همچنین در این انتخابات بازرسین ویژه هم خواهیم داشت که در حال حاضر در حال تعیین این افراد و زدن حکم آنها هستیم.

انتهای پیام /ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.