سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی اینترنتی می‌شود

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا از ایجاد تسهیلات در راستای خدمات دهی مطلوب به مردم خبر داد و گفت: صدور مجوز برگزاری مراسم‌ در تالارهای پذیرایی اینترنتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار هلالی محمدی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، گفت: با توجه به مشکلاتی که در فضای کسب و کار وجود دارد، تسهیل کسب و کار چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی نیز از اهداف پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا است. 
 
رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای پیشبرد برنامه های پیش بینی شده دولت در سال 95، در حوزه توسعه فضای کسب و کار اقداماتی را در دستور کار دارد. 
 
این مقام انتظامی بیان داشت: موضوع مکانیزه کردن بخشی از فعالیت ها از جمله این اقدامات است، در گذشته صدور مجوز برگزاری مراسم ها در تالارهای پذیرایی به صورت دستی و با مراجعه متقاضیان امکانپذیر بود. 
 
وی ادامه داد: امسال در راستای تسهیل و تصریح خدمات، نرم افزاری طراحی شد که صدور مجوز برای برگزاری مراسم های اشاره شده به صورت مکانیزه صورت بگیرد. 
 
سردار هلالی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به این شکل است که متقاضی درخواست خود را به صورت اینترنتی از طریق تالارهای پذیرایی مجاز به مجموعه نیروی انتظامی ارسال و سپس مجوز لازم صادر می شود لذا نیاز به حضور متقاضیان نیست. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.