سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نگاه دولت در برنامه ششم توسعه ایجاد توازن در کشور است

نایب رییس کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه دولت برای برقراری توازن در برنامه ششم توسعه، گفت: در کشور قانون برای ایجاد توازن داریم، اما اجرایی نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید حسن علوی با بیان اینکه برنامه 6 توسعه به تازگی به مجلس تحویل شده است، گفت: این امر موجب شده تا هنوز بررسی مناسبی روی آن صورت نگرفته باشد.

وی با بیان اینکه نگاه و اراده دولت در برنامه 6 توسعه ایجاد توازن در کشور است، افزود: متاسفانه این توازن را در سال جاری شاهد نبودیم و این امر هم به وضعیت اعتبارات برمی‌گردد که کمبود اعتبار بسیاری داشتیم و بر اساس مسائل تحریم و فشارهای اقتصادی فرصت نشد تا شکاف بیناستانهای برخوردار و کم برخوردار پُر شود.

علوی با بیان اینکه دولت بر ایجاد توازن در برنامه 6 توسعه تاکید دارد، گفت: بی‌تردید این مسئله توسط دولت در برنامه 6 اعمال می‌شود، اما مشکل ما همواره مشکل قانون نیست، بلکه اجرایی نشدن آن قانون است.

وی با ابراز امیدواری برای رشد اقتصادی کشور در سالهای آینده، گفت: دولت رشد اقتصادی هشت درصد را دربرنامه 6 توسعه پیش بینی کرده و ما امیدواریم این امر محقق شود و وضعیت استان های محروم مانند استان های غربی کشور از این وضعیت نابسامان درآید.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصویب بودجه سال آینده را تا پایان سال بعید دانست و اظهار کرد: از آنجا که بودجه امسال همراه با برنامه 6 توسعه و هر دوی اینها با 42 روز تاخیر تحویل مجلس شده، بعید است تا پایان سال بتوان بودجه را تصویب کرد.

این نماینده مجلس افزود: بر همین اساس فکر می‌کنم دولت باید بودجه دو دوازدهمی را پیشنهاد دهد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس گفت: به احتمال زیاد تصویب برنامه 6 توسعه هم تا پایان فروردین ماه طول بکشد.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: کرمانشاه ، نگاه ، دولت ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.