سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک

پیوستن بیمارستان تامین اجتماعی شازند به برنامه تحول نظام سلامت

بیمارستان شازند به عنوان نخستین مجموعه درمانی تامین اجتماعی کشور، مشمول برنامه ها و خدمات تحول نظام سلامت شد.

به گزارش خبرنگار گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی امروز گفت: شهرستان شازند از داشتن مرکز درمانی دولتی محروم است و بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان تنها واحد خدمات دهنده سلامت در این منطقه مطرح است.

دکتر بابک عدلی افزود: در این شهرستان تنها حدود 40 درصد از بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و بقیه جمعیت منطقه به دلیل نبود بیمارستان دولتی برای دریافت خدمات سلامت از بیمارستان شازند خرید خدمت می کنند.

وی گفت: به دنبال تفاهمی که بین وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد، از این پس مراجعان سایر بیمه ها به بیمارستان تامین اجتماعی مشمول کاهش هزینه های بستری می شوند و خدمات گیران بیمه تامین اجتماعی نیز همچون گذشته به صورت رایگان درمان می شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در بیمارستان شازند پرداخت هزینه 10 درصدی مردم در امور درمانی برای بیمه شدگان روستایی به سه درصد و برای بیمه شدگان شهری به شش درصد کاهش می یابد که این مهم هدیه بزرگ دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان شازند است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.