سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

دو عضو هیات علمی دانشگاه سمنان بار دیگر افتخار آفرین شدند

دكتر مجيد اسحاقی و دکتر نيما امجدی از اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان بار دیگر در زمره يك درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفتند .


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مسئول روابط عمومی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: در نامه ای از سوی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) این دو عضو هیات علمی دانشگاه سمنان بار دیگر افتخار آفرین شدند .

دکتر احسان برهانی افزود: پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) بر اساس فعالیت 10 سال اخیر پژوهشگران به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد و هر دو ماه یکبار بر اساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل به روز می شود .

وی گفت: معیار انتخاب پژوهشگران برتر تعداد استنادهای صورت گرفته به تولیدات علمی آن ها در رشته و حوزه های موضوعی 22 گانه است ، بر همین اساس پژوهشگرانی که بر اساس مقالات چاپ شده خود بالاترین استناد را داشته اند مرتب سازی و سپس یک درصد برتر در حوزه های موضوعی مختلف انتخاب و به عنوان نخبگان برتر در نظر گرفته می شوند .

یاد آور می شود ، دکتر مجید اسحاقی گرجی استاد ریاضی دانشگاه سمنان است که چندی پیش ، توانست کوتاه‌ ترین راه حل برای قضیه ریاضی لیب را پس از ۴۱ سال ارائه نماید.

دکتر نیما امجدی هم از اساتید دانشكده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان است که در سن‌ ‌26‌ سالگي‌ صاحب‌ مدرک‌ دکترا شد .

دانشگاه سمنان این موفقیت و افتخار آفرینی را به این دو عضو هیات علمی فعال و پر توان خود تبریک می گوید و برای آنان توفیق روز افزون در عرصه های ملی و بین المللی از خداوند منان مسالت دارد .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: عضو ، هیات علمی ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.