سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

کشف محموله برنج قاچاق میلیاردی در فيروزآباد

فرمانده انتظامي شهرستان "فيروزآباد" استان فارس از کشف محموله برنج قاچاق به ارزش دو میلیارد و 180 ميليون ريال، در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ "حسين ارجمندمزيدي" اظهار كرد: ماموران هنگام گشت زنی به دو دستگاه "تریلی" کشنده حامل بار برنج مشکوک شده و آنها را متوقف كردند.  

وي افزود: در بازرسي از اين خودروها مقدار 43 تن  و 600 کیلو گرم برنج خارجي فاقد هر گونه مدارک قانوني و گمرکي کشف و راننده هر دو خودرو جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.  

فرمانده انتظامي شهرستان "فيروزآباد" خاطر نشان كرد: برابر بررسي به عمل آمده ارزش محموله کشف شده 2میلیارد و 180 ميليون ريال برآورد شده است.  
سرهنگ "ارجمند" با بيان اينكه قاچاق كالا مي تواند اثرات زيانبار غير قابل جبراني بر اقتصاد كشور وارد كند، افزايش دامنه بيكاري، به خطر انداختن سلامت و امنيت جامعه، رواج كالاهاي غير استاندارد و اخلال در بازار صادرات كشور را، از پيامدهاي قاچاق كالا عنوان کرد.  

وي از شهروندان درخواست كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود.  

انتهای پیام/س
برچسب ها: کشف ، برنج ، قاچاق ، فیروزآباد ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.