سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحیمی: مصدومیت، طلای جهانی‌ام را به نقره تغییر داد

ملی‌پوش ریکرو گفت: آسیب دیدگی‌ در ناحیه مچ دستم مانع از کسب طلای انفرادی در مسابقات جهانی امارات شد.

رحیمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: روز قبل از بازی انفرادی ریکرو از ناحیه مچ دست،‌ دچار مصدومیت شدم و درد آن به قدری زیاد و آزار دهنده شد که تمرکزم را کم کرد و با اختلاف اندک در این مسابقه دوم شدم و به مدال نقره دست یافتم.
 
وی افزود: این آسیب دیدگی خیلی جدی نیست و تلاش می‌کنم تا قبل از اردوی بهمن ماه زیر نظر پزشکان به آمادگی لازم برسم و مصدومیت مانع از تمریناتم نشود.
 
رحیمی در خصوص شرایط مسابقات امارات گفت: به دلیل اینکه امارات هزینه این مسابقات را بر عهده داشت، بهترین شرایط میزبانی را برای تیراندازان فراهم کرد و ورزشکاران با آرامش در محیط مسابقات حاضر می‌شدند و همچنین شرایط داوری بسیار عالی بود و سرداور این رقابت ها نعمتی‌نیا از ایران بود که باعث دلگرمی ما می‌شد.
 
تیرانداز تیم ملی در پخش پایانی صحبت‌هایش گفت: سطح مسابقات در حد بین‌المللی بالا بود و همه تیراندازان از مدال آوران پارالمپیک و رقابت‌های جهانی بودند و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کرد، ولی توانستیم با مدال‌های رنگارنگ پیروز از میدان خارج شویم و همچنین شناخت خوبی از حریفان خود در پارالمپیک ریو پیدا کردیم و تجربه خوبی برای تیم  ایران بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.