سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

آمریکا دشمن مردم ایران و همواره غیر قابل اعتماد است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجا ن گفت: آمریکا کشوری قابل اعتماد نیست و همواره دشمن مردم ایران خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار دست اندرکاران انتخابات با مقام معظم رهبری و سخنان ایشان دراین جمع گفت : هشدارهای روشنگرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه و چارچوب حرکت است

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه همه بیانات رهبری باید مورد توجه قرار گیرد افزود:برخی‎ها ممکن است یک فراز از بیانات رهبری خوشامد آنها باشد و برخی‎دیگر بخش دیگر از فرازهای رهبری را مورد توجه قرار دهند

وی گفت :در حالیکه همه فرمایشات رهبری مانندپیکری واحد است که بایستی همه ابعاد مختلف آن مورد توجه قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به نامه رئیس جمهوربه مقام معظم رهبری و پاسخ ایشان به این نامه گفت : ایشان در پاسخ به این نامه فرمودند آمریکا همواره دشمن ایران و مردم ایران است و هیچ گاه قابل اعتماد نیست و این دشمن ملت ایران، عهد شکن، و اهل خلف وعده است و اعتماد به چنین دشمنی شایسته نیست.

وی گفت :نباید کسی فکر کندهمه مشکلات کشوربه سرعت حل می‎شود بلکه رفع مشکلات اقتصادی کشور در گرو تلاش مضاعف و تکیه بر اقتصاد مقاومتی است .

حجت الاسلام خاتمی به چهارم و هفتم بهمن سال 57 اشاره کرد و افزود: این دو روز در تاریخ ماندگار است چرا که بعد از فرار شاه خائن از ایران، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تصمیم گرفت وارد کشور شود.

وی با بیان اینکه در آن زمان بختیار به عنوان نخست وزیر بود با شنیدن حضور امام در ایران تحرکاتی را انجام داد و اقدام به بستن مهرآباد برای جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) به خاک ایران کرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه در پی این اقدام و اعتراض به این عمل مردم، علما در دانشگاه تهران تحصن کردندافزود: نتیجه آن مقاومت، حضور امام خمینی(ره) در ایران بود و 12 بهمن امام به ایران وارد شد.

حجت الاسلام خاتمی به به ایستادگی و مقاومت مردم آمل در 6 بهمن سال 1360 اشاره کرد و گفت: اتحادیه کمونیست‎های ایران نقشه کشیدند تا شهر مذهبی هزار سنگر آمل را اشغال کرده تا به عنوان منطقه آزاد، دولت خودمختار تشکیل دهند.

وی افزود آنها در حمله به این شهر نتوانستند حتی به یکی از اهداف خود برسند و مرد و زن، بزرگ و کوچک در برابرشان ایستادندو آنان رادر این توطئه ناکام گذاشتند.
 
انتهای پیام/ت
برچسب ها: امریکا ، دشمن ، اعتماد ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.