سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای نمایش «تمام شد»

نمایش «تمام شد» در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان این نمایش در بستر رئال روايت می شود و در لایه های زیرین در پیامی که می دهد در سو رئال قرار می گیرد.

داستان در سه اپیزود روایت می شود که در اپیزود اول در یک ایستگاه قطار زن و مردی از دو سو وارد ایستگاه شده و تصمیم میگیرند با یکدیگر هم مسیر شوند اما قطار هایشان مجزا بوده و مجبور میشوند جدا شوند.

در اپیزود دوم زن و مردی باهم مشکل دارند و میخواهند از یکدیگر جدا شوند، اما تنها یک قطار برای مسیر هایشان وجود دارد و مجبور میشوند با یکدیگر هم مسیر شوند.

این نمایش به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امید نیاز، دراماتورژ سعید محسنی و هنرنمایی صدرالدین حجازی، فقیهه سلطانی، امید نیاز، حسین عباسی، امیدنجار، احسان بهرامیان، مینا رسولی، پریسا قاسمی، ابراهیم کریمی، عباس مطلبی، علی جمالی، سارینا کارگر، ریحانه مانیا، فاطمه پیر مرادیان، زهرا خوان محمدی، محمد حسین هادیان، مهدی حیدری، غزال سقفیان، ریحانه یخچالی، نازنین همایونی، فریناز طالبی، ملیکا اخوت، امین نیاز و با ساکسیفون زنده ی علیرضا نقی آبادی از 1 تا 5 بهمن ماه از ساعت 18:30 در تالار فرشچیان اصفهان اجرا می شود.

در نخستین روز اجرای این نمایش هوشنگ حریرچیان و یحیی گل محمدی مهمان این نمایش خواهند بود.

برای تهیه بلیط این نمایش به سایت : www.melliconcert.com مراجعه نمایید.




انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.