سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگینی:

فدراسیون و نیروهای مسلح تعامل صد در صدی دارند

رئیس هیئت کاراته نیروهای مسلح می گوید، تعامل خوب میان فدراسیون کاراته و نیروهای مسلح وجود دارد و ما می توانیم با این تعامل به موفقیت‌های زیادی برسیم.

رئیس هیئت کاراته نیروهای مسلح در حاشیه 23 دوره مسابقات کاراته جام ولایت در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفت و گو پرداخت و پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در خصوص مسابقات گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی وزارت دفاع برگزار می شود و با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح به خصوص باران چشمه، مسابقات از لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بسیار خوبی بوده است، این مسابقات در سبک آزاد، کنترلی، کاتا در حال برگزاری است و به امید خدا در آینده شاهد رشد و شکوفایی نیروهای مسلح در کاراته خواهیم بود.
 
وی در ادامه در خصوص تعامل نیروهای مسلح با فدراسیون کاراته اظهار داشت: همیشه همکاری ما با فدراسیون متقابل بوده و همین مسابقات طبق مقررات فدراسیون کاراته در حال برگزاری است.
 
رئیس هیئت کاراته نیروهای مسلح در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای مسلح در لیگ کاراته کشور تیم داری می کنند یا خیر چنین پاسخ داد: اکثریت بازیکنان ما در لیگ برتر حضور دارند و در بخش آزاد نیز حضور خوبی دارند.
 
تیم های نظامی ما موفق شده‌اند مقام اول را نیز چند بار در مسابقات کشوی بدست آوردند.
 
تیم پاس نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است و به امید خدا نیروهای مسلح با همین تیم در مسابقات انتخابی تیم ملی هم شرکت می کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.