سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

راه اندازی پایگاه سلامت توحید در مهاباد

پایگاه سلامت توحید در مهاباد راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، و به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ، راه اندازی این پایگاه از مصوبات طرح گسترش شبکه و همزمان با طرح تحول شهری است. هدف از اجرای برنامه تحول شهری ارائه خدمات به صورت فعال در تمام نقاط شهری و تأمین مراقبت های اولیه سلامت است.

مرزنگ افزود: پس ازتأمین اعتبار، نیروی انسانی و تهیه وسایل و ملزومات پزشکی ادارای این پایگاه راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت این پایگاه در قالب طرح تحول سلامت در حوزه شهری است اضافه کرد: حدود دویست میلیون ریال برای راه اندازی این پایگاه صرف شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد:چهارنفرنیرو با عنوان کاردان وکارشناس مراقب سلامت در این پایگاه مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند این پایگاه جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر از مناطق شهری مهاباد شامل کوی هژار، بلوار توحید،سنجان آباد و محمود کان،باغ اسماعیل آقا و محدوده ترمینال را زیر پوشش خدمات خود دارد.

 بر اساس اظهارات مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد،در این پایگاه خدماتی مانند مراقبت ازمادران باردار،مراقبت از کودکان،سالمندان و میانسالان، تغذیه، تشکیل پرونده و ثبت دفاتر، ارائه خدمات فعال به جمعیت زیر پوشش بر اساس شرح خدمات، پیگیری مراقبت بیماران و افراد در معرض خطر، شناسایی عوامل و مشکلات اثر گذار در منطقه ارایه می شود.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.