سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اساتید مدارس قزوین از ارکان اصلی حوزه‌های علمیه هستند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: اساتید مدارس علمیه این استان که در همه حال با برنامه‌های صورت گرفته همکاری خوبی داشته‌اند از ارکان اصلی حوزه‌های علمیه محسوب می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حجت‌الاسلام علی عباسی در جمع اساتید و مدیران مدارس علمیه استان قزوین اظهار کرد: اساتید مدارس از ارکان اصلی  حوزه علمیه قزوین هستند که باید از حضور موثر طلاب و اساتید مدارس بهره گرفته و با همدلی، همفکری وهمکاری باید بتوانیم به رشد و توسعه بیشتر حوزه علمیه قزوین کمک کنیم.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: اساتید مدارس علمیه قزوین همکاری خوبی در اجرای برنامه دهای فرهنگی و دینی داشته اند که باید این کارها تدوام یابد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: متاسفانه بعد از انقلاب اسلامی ارتباط بین حوزه های علمیه با آحاد مردم کاهش یافته که امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط مدیران مدارس علمیه استان  این ارتباط با مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان بیشتر شود.

وی بیان کرد: یکی از اولویت های ما این است که با برگزاری کلاسهای تفسیر قرآن ونهج البلاغه بار دیگر مدارس علمیه قزوین را به روی مردم بازکنیم تا همه از این فضا برای علم آموزی استفاده کنند.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: یکی از کارهای اصلی مدیران مدارس علمیه این است که طلاب و روحانیون در مساجد شهرحضوری موثر داشته باشند تا بتوانند به صورت چهره به چهره با مردم وجوانان در ارتباط باشند.

حجت الاسلام عباسی به انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری همه وظیفه داریم بیستر مشارکت گسترده مردم را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این دوره بسیار حساس و مهم است و باید تلاش کنیم نمایندگان اصلح و شایسته به مجلس خبرگان رهبری راه یابند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در خصوص تداوم دشمنی استکبارجهانی با ملت ایران گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده اند باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و راه آنها را سد کنیم.

حجت الاسلام عباسی یادآورشد: باید بدانیم دشمنان هرگز به وعده خود عمل نمی کنند و نباید به آنها اعتماد کنیم.


انتهای پیام/ی


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.