سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پرداخت خسارات ناشی از برق مشترکان خانگی با بیمه پارسیان

خسارات ناشی از مشکلات برق مشترکان کاشانی، با هماهنگی و بازدید کارشناس اداره و تایید استان از طریق بیمه پارسیان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، علیرضا عرب‌بیگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نیروگاه‌ها میزان 58 مگاوات برق و حدود 25 درصد پیک مصرف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: برق 172 هزار مشترک در شهرستان کا شان از طریق 3500 کیلومتر شبکه توزیع و بیش از 2500 پست هوایی و زمینی با پیک باز 230 مگاوات تغذیه می شود.

به گفته‌وی، طی 9 ماهه نخست امسال سه هزار 600 مشترک به تعداد مشترکان و 100 کیلومتر به شبکه توزیع برق کاشان با هزینه 80 میلیارد ريال افزوده شده است و تا پایان سال نیز 30 کیلومتر دیگر به شبکه توزیع افزوده می‌شود.

مدیر اداره برق شهرستان کاشان از بهره برداری 20 طرح این اداره با هزینه ای بیش از 10 میلیارد ريال همزمان با دهه فجر خبر داد. و بیان کرد: احداث شبکه توزیع برق از سیم به کابل در سه روستای قزاآن، سِن‌سِن و نَشَلج با هدف تقویت شبکه، رفع حریم و برق‌رسانی هر چه بهتر به مشترکان روستایی از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی، به ارائه بیش از 50 هزار خدمت در حوزه بهره‌برداری، خدمات مشترکان، فنی و مهندسی مدیریت اداره برق شهرستان کاشان طی 9 ماهه نخست امسال اشاره ‌کرد و گفت: آماده‌سازی تعدادی پست برق با بودجه‌ای بیش از 10 میلیارد ريال برای افتتاح و سه هزار و 500 نفر ساعت آموزش از دیگر اقدامات مدیریت در این مدت است.

عرب‌بیگی،در ادامه با تاکید بر اقدامات فرهنگی آموزشی و تبیین فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق افزود: با اجرای طرح اعطای پاداش به مشترکان صنعتی و چاه‌های کشاورزی صرفه‌جو در مصرف، 24 مشترک صنعتی و 16 چاه کشاورزی، بیش از 6 میلیارد ریال پاداش همکاری دریافت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح صرفه‌جویی مشترکان و نحوه شرکت آنها از ساعت 11 تا 15 روزهای 15 خردادماه تا 15 شهریورماه تصریح کرد: مشترکان صنعتی با مدیریت در ساعات مصرف و جلوگیری از کار در ساعات پرمصرف ومشترکان چاه های کشاورزی نیز با خاموشی چاه آب در این ساعات در طرح شرکت کردند.

به گفته‌وی، آموزش فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف برق برای یکهزار و 200 دانش آموز و توزیع 1500 بروشور در همین زمینه از دیگر اقدامات فرهنگی آموزشی اداره برق کاشان است.

مدیر اداره برق شهرستان کاشان،به راه‌اندازی سامانه 121 برای پاسخگویی به درخواست‌های حوادث و بهره‌برداری مشترکین را اشاره کرد و متذکر شد: سامانه پنج رقمی دیگری نیز با عنوان«سمیع» برای ثبت درخواست‌هایمشترکان برق وارائه خدمات غیرحضوری به منطقه شمال استان اصفهان در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز به مرکزیت کاشان در حال راه‌اندازی است.

عرب‌بیگی ادامه داد: افزایش قابلیت اطمینان خطوط و کاهش مدت زمان خاموشی‌ها، تبدیل چراغ‌های معابر به لامپ کم مصرف (LED) و کاهش آلودگی نوری با توجه به احداث رصد خانه ملی در کاشان از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری است.

وی گفت: بدهی‌های زیاد مشترکان، افزایش سرقت‌های تاسیسات برق‌رسانی طی دو ماه اخیر و نیاز به بهینه‌سازی شبکه توزیع در بافت فرسوده از چالشهای موجود در اداره برق کاشان است.

وی این مژده را هم به مشترکان اداره برق کاشان داد که خسارات ناشی از مشکلات برق مشترکان، با هماهنگی و بازدید کارشناس اداره و تایید استان از طریق بیمه پارسیان پرداخت می شود. 


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.