سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقوی در نشست هم‌اندیشی نامزدهای اصولگرا با شورای ائتلاف:

اصولگرایان مصالح جمعی را بر منافعی فردی مقدم بدانند

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافعی فردی مقدم بدانند و اگر جمع تصمیمی گرفت که مخالف نظر آنها بود آن تصمیم را بپذیرند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هم اندیشی نامزدهای اصولگرا با شورای ائتلاف اصولگرایان عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه اصولگرایی فراتر از یک حزب و جناح است، گفت: در حال حاضر همه احزاب اصولگرا به خوبی دور هم گرد آمده‌اند و فعالیت‌ها به خوبی پیش می رود و حرکت کنونی که برگرفته از وحدت است محصول یک حزب و شخصیت نیست.

وی سپس چند توصیه به اصولگرایان کرد و ادامه داد: همه اقدامات در جریان اصولگرا باید رنگ خدا بدهد و حضرت حق از ما رضای باشد،‌ بنده شهادت می‌دهم انسان‌های مخلص زیادی در بین اصولگرایان قرار دارند با این نگاه وارد عرصه شدند.

اخلاق مداری، دومین توصیه عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز به اصولگرایان بود و تصریح کرد: هرگز یک اصولگرا نمی‌تواند از اخلاق اسلامی جدا شود، اخلاق باید به عنوان یک اصل بسیار مهم در نظر گرفته شود.

تقوی در سومین توصیه خود گفت: اصولگرایان باید مصالح جمعی را بر منافعی فردی مقدم بدانند و اگر جمع تصمیمی گرفت که مخالف نظر او بود آن تصمیم را بپذیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران متذکر شد: ما می‌خواهیم مجلس اصولگرا و انقلابی تشکیل دهیم، مبادا و مجلس ششمی تشکیل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: اصولگرایان هیچگاه به دنبال چنگ اندازی برای رسیدن به پست و مقامی نیستند و از این رو اصولگرایان برای دستیابی به هدف نباید از هر وسیله ای استفاده کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تقوی ، اصولگرایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.