سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هجدهم ليگ برتر واليبال

تداوم صدرنشينى شاگردان كارخانه/ شكست اروميه در شب درخشش آرمان اردكان

رقابت هاى ليگ برتر واليبال در حالى هفته هجدهم خود را پشت سر گذاشت كه تيم بانك سرمايه با كسب پيروزى ديگرى در صدر جدول باقى ماند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم رقابت هاى ليگ برتر واليبال مردان ايران ، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست عصر امروز با برگزارى پنج ديدار پيگيرى شد و با تداوم صدرنشينى بانك سرمايه به پايان رسيد. 

شاگردان مصطفى كارخانه در حالى در چارچوب هفته هجدهم راهى بندرعباس شده بودند كه با ٤٤ امتياز در صدر جدول قرار داشت. بانكى ها در اين ديدار خارج از خانه كه از ساعت ١٧ آغاز شده بود،  با نتيجه ٣ بر صفر به پيروزى رسيدند و در جايگاه نخست اين مسابقات باقى ماندند.

شهردارى اروميه هم در اين هفته به اردكان رفت و در ديدارى خارج از خانه مقابل تيم آرمان ورزش اردكان قرار گرفت. ديدارى كه در پايان با حساب ٣ بر ٢ به سود تيم آرمان ورزش اردكان به پايان رسيد. تيم آرمان اردكان در اين ديدار نمايش درخشانى داشت و توانست تيم اروميه را تحت فشار قرار داده و در نهايت ميهمانش را شكست دهد.

ثامن الحجج خراسان هم در خانه با حساب ٣ بر يك از سد متين ورامين عبور كرد و با دو پله صعود به رده چهارم جدول رده بندى رسيد. متينى ها با اين شكست ٢٩ امتيازى باقى ماندند.

تيم واليبال كاله آمل هم اين هفته به مصاف تيم جواهرى گنبد رفت. شاگردان عطايى در اين ديدار كه به ميزبانى كاله برگزار مى شد توانستند به راحتى و با نتيجه ٣ بر صفر به پيروزى برسند.

پيكان هم در نخستين ديدار اين هفته از رقابت ها در خانه واليبال تهران پذيراى شهردارى تبريز بود كه در پايان اين ديدار با نتيجه سه بر يك از سد ميهمان خود گذشت. 

** نتايج كامل هفته هجدهم ليگ برتر واليبال به شرح زير است: 
پيكان تهران ٣ - شهردارى اروميه يك 
آلومينيوم المهدى هرمزگان صفر - بانك سرمايه ٣ 
ثامن الحجج خراسان ٣ - متين صالحين ورامين يك 
آرمان ورزش اردكان ٣ - شهردارى اروميه ٢ 
كاله مازندران ٣ - بازرگانى جواهرى گنبد صفر 
سايپا - گوهركوير زاهدان ( اين ديدار به دليل عدم حضور تيم گوهر كوير زاهدان در زمان برگزارى ديدار از سوي ناظر مسابقه ٣ بر صفر به سود سايپا اعلام شد، هرچند شنيده مى شود فدراسيون در خصوص اين ديدار تصميم ديگرى اتخاذ خواهد شد.)

انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.