سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش هواداران العربی به جذب نکونام؛

آب که سربالا رود قورباغه ابوعطا می خواند

پس از مدیرعامل سابق العربی، هواداران این تیم نیز به جذب نکونام واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که انتقال جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران به باشگاه العربی قطر مراحل پایانی خود را طی می کند این انتقال با واکنش های مختلف مسئولان و هواداران باشگاه قطری مواجه شده است.

احمد آل شافی مدیرعامل باشگاه العربی در جریان مذاکرات نکو با تیم رویایی قطری ها از سمت خود استعفا داد و موضوعی که برخی رسانه های عربی آن را با جذب بازیکن تیم سایپا بی ارتباط ندانستند.

امروز نیز هواداران باشگاه العربی در توئیتر این باشگاه انتقال نکونام را به نظرسنجی گذاشتند که بر خلاف تعداد محدودی از کامنت گذاران، بیشتر آن ها از این خرید باشگاه اظهار نارضایتی کرده اند.

برخی از هواداران العربی پا را فراتر از این نارضایتی گذاشته و بدون توجه به سوابق رکوردداری نکونام در تیم ملی ایران و 151 بازی ملی و زدن 39 گل و هفت سال حضور تاثیرگذار و تیم اوساسونا آن هم سطح اول فوتبال اروپا شروع به تخریب سطح فنی یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال ایران و آسیا کرده اند.

به هر حال وقتی مدیرعامل باشگاه که خود زمینه مذاکره با بازیکنان مورد علاقه بیان فرانکو زولا سرمربی العربی را فراهم کرده به دلیل برخی مسائل مبهم از سمت خود استعفا داده و آن را به جذب نکونام بی ارتباط نمی داند، باید هواداران انگشت شمار این تیم نیز این چنین بی رحمانه به فردی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه ایکرکاسیاس کبیر را باز کرده و افتخارات فردی و تیمی بی شماری دارد اهانت کنند.

این واکنش هواداران العربی مثل معروف " آب که سربالا رود قورباغه ابوعطا می خواند " را در ذهن فوتبالدوستان ایرانی تداعی کرد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.