سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پلمب یک واحد بسته بندی کودهای شیمیایی غیر مجاز در قزوین

یک واحد بسته بندی و عرضه کودهای شیمیایی کشاورزی غیر مجاز در استان قزوین پلمپ شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ یک واحد تولیدی در شهرستان البرز  که اقدام به بسته بندی و عرضه کودهای شیمیایی غیر مجاز  بخش کشاورزی   می کرد با هماهنگی نماینده  نیروی انتظامی ، نماینده تعزیرات حکومتی وکارشناسان  سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین پلمپ و کلیه کودهای این شرکت کشف و ضبط گردید .

بر پایه این گزارش در این عملیات بیش از 350 کیسه  حاوی کود شیمیایی تقلبی با آرم و برچسب شرکت خدمات حمایتی  کشاورزی  و 400 کیسه خالی متعلق به شرکت فوق با برچسب های مختلف کودهای موجود در بازار کشف شد .

همچنین در این اقدام مقادیر فراوانی گچ سفید و انواع کودهای فاقد هیچگونه نام و نشان که در تولید کودهای تقلبی و غیر مجاز استفاده می شود مشاهده و ضبط گردید .

در این عملیات با هماهنگی اداره اماکن عمومی شهرستان البرز کلیه کودهای شیمیایی موجود در انبار این شرکت پلمپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی گردید.

در این اطلاعیه از کشاورزان خواسته شده است که کودهای شیمیایی مورد نیاز خود را با تایید کارشناسان سازمان جهادکشاورزی و از مراکز خرید مجاز مورد تائید این سازمان و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تهیه و خریداری می کنند.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.